اخبار روزفناوری

مدیران اپل توضیح می‌دهند که چرا شرکت سرانجام تصمیم گرفت برنامه ماشین حساب را به iPad بیاورد، فرآیندهای پشت سر یادداشت‌های ریاضی، و موارد دیگر

مدیران اپل توضیح می‌دهند که چرا شرکت سرانجام تصمیم گرفت برنامه ماشین حساب را به iPad بیاورد، فرآیندهای پشت سر یادداشت‌های ریاضی، و موارد دیگر

با انتشار iPadOS 18، اپل مطمئن شد که کاربران آنچه را که بوده اند به دست آورند سالها می خواهید – یک برنامه ماشین حساب برای iPad. با این حال، اپل فقط نمی‌خواست یک برنامه ماشین حساب استاندارد استاندارد ارائه دهد، زیرا می‌خواست بهترین برنامه در رده خود در هر دستگاهی باشد، و طبق آنچه دیدیم، این شرکت قطعاً به هدف خود دست یافته است. مدیران اپل برای مصاحبه ای شرکت کردند و در آن شرکت به یادداشت های ریاضی و اسکریپت های هوشمند در iPadOS 18 پرداخت و جزئیات آنچه را که در پشت صحنه ایجاد این فناوری انجام شد، توضیح داد.

مدیران اپل در مصاحبه‌ای جدید درباره برنامه ماشین حساب، یادداشت‌های ریاضی و موارد دیگر صحبت می‌کنند و فرآیندهای پشت صحنه را شرح می‌دهند

در مصاحبه با کریس لاولی، مدیران اپل نحوه عملکرد ویژگی‌های جدید Math Notes و Smart Script را شرح می‌دهند. صحنه. اگر آشنا نیستید، ویژگی جدید Math Notes به کاربران اجازه می‌دهد تا نمادهای ریاضی بنویسند، که برنامه می‌تواند در یک لحظه آن‌ها را در حالی که دست خط شما را تشخیص می‌دهد حل کند. مدیر محصول تجربه سیستم اپل، تای جوردون، توضیح داد که چرا شرکت تصمیم گرفت برنامه ماشین حساب را به iPad بیاورد و ویژگی Math Notes چگونه کار می کند.

وقتی این نوع تجربیات را به iPad می‌آوریم، عمیقاً به این فکر می‌کنیم که چگونه می‌توان آن تجربیات را برای قابلیت‌های منحصر به فرد iPad و لوازم جانبی منحصربه‌فرد آن مانند Apple pencil طراحی کرد.

ما می‌توانستیم یک ماشین‌حساب پایه یا علمی را به iPad بیاوریم، اما در عوض، زمان گذاشتیم تا واقعاً دوباره تصور کنیم که چگونه می‌توانید حتی با یادداشت‌های ریاضی و ماشین حساب ریاضی انجام دهید. این به نوعی مانند جادو عمل می کند.

این ورودی طبیعی مداد را با مدل‌های شگفت‌انگیز یادگیری ماشین روی دستگاه که [جنی چن، مدیر مهندسی اپل برای تجربیات ورودی] و تیم‌هایش روی آن کار می‌کنند و قدرت سیلیکون اپل ترکیب می‌کند. بنابراین شما فقط ریاضی را مانند روی یک تکه کاغذ بنویسید و مانند جادو، فقط به شما پاسخ می دهد.

مدیر مهندسی اپل، جنی چن، نیز جزئیاتی را در مورد تجربیات ورودی به اشتراک گذاشت و نشان داد که چگونه می‌توانید یک نمودار را با یک ضربه وارد کنید و چگونه Math Notes آن را تشخیص می‌دهد.

یکی از چیزهای مهم اول این است که چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم که این معادله حتی قابل نمودار است؟ بنابراین اگر دو متغیر داشته باشیم که تعریف نشده‌اند، اول از همه، از موتور تشخیص شگفت‌انگیز زیر کاپوت استفاده می‌کنیم تا مانند «هی، آیا می‌توانیم این را نمودار کنیم؟»

و سپس برای نمودارها، در واقع بر اساس تمام سال‌های کاری است که ما برای API نمودارهای سوئیفت انجام داده‌ایم و آنچه ارائه می‌دهد. خیلی خوب است که ما هر دو آن را تقویت می کنیم، اما از آن در محصولات خود نیز استفاده می کنیم. و بنابراین برخی از چیزهای سرگرم کننده ای که از آن بیرون آمد، انیمیشن های سرگرم کننده ای است که به آن احساس زیبا، روان و فانتزی می دهد.

امکان اسکراب کردن در امتداد نمودار به طوری که می توانید مقدار را با تغییر مقدار در امتداد محور X مشاهده کنید.

Smart Script، از سوی دیگر، ویژگی متفاوتی در مقایسه با Math Notes است، زیرا هدف آن بهبود دست خط شما در حین یادداشت برداری است. این ویژگی این کار را با صاف کردن و صاف کردن متن دست نویس شما هنگام نوشتن با استفاده از قلم اپل انجام می دهد و قابلیت ویرایش متن را دارد. جردن چگونه آن را توضیح می دهد:

Smart Script یک مدل یادگیری ماشینی روی دستگاه است که به طور مداوم یاد می‌گیرد، اما بسیار سریع نیز کار می‌کند. بنابراین در واقع متوجه خواهید شد، حتی اگر با یک iPad کاملاً جدید شروع کنید، به محض اینکه شروع به نوشتن کلمات کنید، ما آنها را اصلاح خواهیم کرد. ما می دانیم که چگونه آن را برای شما مرتب تر کنیم.

ما همچنین فوراً بررسی املا را انجام خواهیم داد زیرا می‌توانیم آنچه را که نوشته‌اید، همانطور که جنی گفت، درک کنیم، و می‌توانیم آن پیشنهادات را برای شما ارائه دهیم.

برخی ویژگی‌هایی مانند «جای‌گذاری به‌عنوان دست خط» وجود دارد که با گذشت زمان و با نوشتن بیشتر بهتر می‌شوند. بنابراین واقعاً دوست داشتن شماره گیری در سبک دست خط شما به یک تا دو پاراگراف از آن سبک نیاز دارد. اما پیوسته یاد خواهد گرفت و بسیار متنی است.

بنابراین، برای مثال، اگر می‌خواهید به پاراگراف قبلی بروید که در آن دستخط بدی داشتید، ما دستخطی را که در آنجا اصلاح شده بود مطابقت می‌دهیم و سعی نمی‌کنیم آنچه را که در یادداشت‌های دیگر داشتید تکرار کنیم. .

iPadOS 18 یک است. به‌روزرسانی اصلی که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و تغییرات جدید را برای همه مدل‌های آی‌پد سازگار با این پلتفرم به ارمغان می‌آورد و این به‌روزرسانی در پاییز در دسترس خواهد بود، به‌طور بالقوه در کنار سری جدید آیفون 16. با این حال، این شرکت برخی از ویژگی‌ها را فقط برای مدل‌های آی‌پد «پرو» رزرو کرده است که شامل ویژگی‌های هوشمند اپل می‌شود، اما این ویژگی‌ها در زمان عرضه در دسترس نخواهند بود زیرا شرکت آن‌ها را در تاریخ بعدی منتشر خواهد کرد. ما به زودی جزئیات و راهنماهای بیشتری را در مورد نحوه استفاده از این ویژگی به اشتراک خواهیم گذاشت، بنابراین مطمئن شوید که به آن ادامه دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا